Ny inspiration

... Kollade på Efter tio med Malou alldeles nyss och fick lite ny träningsinspiration! De pratade om löpning och jag blev lite sugen på att börja med det :) Tänkte börja med intervallträning och successivt öka upp tiden så som de tipsade om i programmet. Tyckte det lät klokt för att hitta ork och lust att fortsätta efter första passet! Hade jag inte varit hundvakt till i eftermiddag så hade jag satt igång direkt! Imorgon är det plugg och jobb som står på schemat men sen på torsdag tänkte jag att jag skulle börja!

Bra med några dagars "tanketid" innan också, behöver nämligen införskaffa mig handledsvikter och en träningsklocka! Båda två i rosa såklart ;) maha.

Nu blir det snart en rask promenad i solen (dock blåser det rätt rejält!!)

Hur många äter semlor idag mån tro? Själv skippar jag nog!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0