Monday.

.. Då var det en ny vecka igen då alltså! Denna gång innefattar den både skola, jobb och ledighet!
Hade lite svårt att somna om inatt eller ja, i morse efter att Jens åkt iväg till jobb. Men tillslut så somnade jag om och ja, där kom även mardrömmarna. Det slår aldrig fel alltså!!

Nu sitter jag med kaffekoppen och inväntar Johanna för en promenad i solen! Ååh vad jag vill ha vår och sommar nu!! Tänk att göra i ordning ute på inglasade och sitta ute i morgonsolen och ät frukost!! Vill vill vill!!!

... Är hundvakt idag till lilla Anja också, missarna tycker det är riktigt roligt faktiskt med besök. De går och stryker sig mot henne och vill gärna leka och kela med den intressanta vovven! Haha :)

Ikväll blir det att styra kosan mot Vallsta och fira Sara som fyllde år igår :) Tårta tårta tårta!! Ska även på presentjakt på stan i eftermiddag då. Får se vad vi hittar för spännande!

Ikväll är det ju även Familjen Annorlunda och Big brother på tv som bara inte går att missa. Får kika på det på webtv sen när jag kommer hem!



Livar upp med en äkta sommarbild idag! Året var 2010 och platsen är Öregrund. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0