Känner ni igen er??

... Är erat nattduksbord också fullt av "måsteha"saker? På mitt nattduksbord ryms det både lampa, ljus, foto, handkräm, universalkräm, vaselin och läppbalsam just nu.

Universalkrämen kommer från Weleda och heter skin food, smörjer mina torra händer med den innan läggdags.

Läppbalsamet heter hemp balm och kommer från body shop. Sover alltid med den!

Vaselinet har jag på ögonfransarna under natten för att återfukta dom. Har fått för mig att de ska växa bättre då..

Handkrämen kommer från love+toast och luktar djävulskt gott! Doften heter sugar grapefruit.

Tur att vi har nattduksbord med skåp och lucka nertill så man kan slänga in allt där!

Nu ska jag försöka få min skönhetssömn! Natti natti med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0