Jobbardag!

... Idag blir det jobb hela dagen. Både kassa och vitvaror är det som gäller idag! Gött med lite variation :) Får se hur det går för mig på vitis bara.. Huhu var ju år och dar sedan jag var där en längre stund! Men äh vad fan det ska gå fint det!

Ikväll blir det mys framför tvn bara. Köpa lite brie och vindruvor sen är kvällen räddad! Mums!

Imorgon är jag ledig, eller ja ledig och ledig. Måste skriva klart slutuppgiften då som ska in på måndag! Jobbar ju söndag också så imorgon är liksom the last day! Oh my god. Men man arbetar som bäst under stress och press! Jag iaf..

... Idag blir det en blåbärssmoothie till frukost! Gotti gotti! ♥

Fick min klocka från Sportamore igår, den funkade klockrent, nu jävlar ska det intervallas!

Ha en underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0