Går inte att undvika

... Att söndagar tillslut kommer, likt förbannat! Triiiist men men man får väl inte sura ihop läppen totalt utan göra denna dag mysig och bra som alla andra såklart! :)

Gårdagen blev riktigt lyckad och trevlig hade som sagt lite gäster här och vi åt mat och höll ett öga på schlagern medan vi spelade olika spel och skrattade och hade oss! Just nu är jag såå glad att vi tog reda på disk och sånt inatt så man slapp den bördan idag iaf det blev ju ett litet berg om man säger! Kom inte i säng förän fyra tiden nämligen!


Idag känner jag att jag är sugen på glass!! Glass i stora lass! Höhö nä men skulle vilja testa en sort som jag nyss fick nys om. Det är en viss Glenn Strömberg som samarbetat med SIA och tagit fram små glassdeserter. De ser riktigt smarriga ut och av att dömma om det man läst på bloggar så ska de smaka superbra också!

Undrar jag vart man kan få tag på dessa i Bollan?..
Nån som testat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0