Dagens andra..

... Promenad ska snart avverkas! Haha. Var iväg och köpte handledsvikter nu på eftermiddagen så tänkte testa dessa! Beställde även en klocka nyss från Sportamore som man kan ta tid med. Perfekt om man ska springa intervaller sen! :) Rosa och fin var den! Hihi.


.. Imorgon är det seminarium på morgonen sen åker jag raka vägen hem för att äta lite mat och sedan dra iväg och jobba! Ledig på torsdag vilket kommer innebära plugg. Sedan blir det jobb hela fredagen, ledig lördag-plugg. Och jobb söndag! Sen får jag en liten minihelg mån-tis :) Dock utan älskling då..

Räknar ner till BB ikväll nu! Maha, sorgligt roligt ju!


Såhär rosa och fin är min klocka som jag beställde med stoppur på! Blir alldeles perfekt ♥
Klickade hem den från Sportamore.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0