Nytt till sängkammaren..

... Är det något jag är svag för så är det sängkläder, doftljus och porslin!
Denna gång fick det bli lite nya sängkläder inför julen!
Hittade riktigt fina och prisvärda i satin från jotex på deras rea nu nämligen så kunde verkligen inte hålla mig!
 
 
Påslakanset Claretta  från Jotex i satin, jag valde de beigea :) 179kr/set istället för 399kr/st kunde man ju inte motstå! Fick även bli två stycken örngott från Gräfsnäs för endast 35kr/st! Nu var de skickade från lagret också såg jag så då får det bli nybäddat och fint till jul!
 
 
... Nu kikas det på Leilas jul medan jag följer bandyn på datorn! Ser inte ut att bli någon vinst ikväll direkt...
 
Ha en fin kväll alla!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0