Sweet sunday

.... Denna dag började på bästa sätt! Vaknade upp bredvid honom jag älskar mest med vetskapen att jag får ligga kvar och dra mig precis hur länge jag vill! Ledig idag minsann! Så idag ska det fixas med lite som inte hunnits med tidigare i helgen. Ska försöka få till nå persienner i sovrummet så jag kan byta gardiner! Just nu drar vi bara för gardinerna nämligen när vi ska sova men nu ska det bytas till hissgardiner därinne så då måste vi fixa persienner med :) 
 
... Gjorde världens fynd i förrgår förresten! Fyndade 50ml escada rockin rio till ynka 529:-, plus en body lotion från Victorias secret, Candy baby för 159:-!! Detta var även fraktfritt! Så kolla in beautyplanet.se för brakpriser på skönhetsprodukter! Längtar tills detta dimper ner i brevlådan :):)
 
 
 
 
 
 
Ha en fin söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0