Onsdag!

.... Fick ett sms av chefen nu att jag inte behövde komma till kl 8 idag, 9 räckte! Skööönt :) Hinner man slappa en timme innan det är dags att pysa! Så nu ska jag bränna på lite kaffe!
 
Imorgon kommer Jens hem äntligen! På fredag blir det förmodligen käk på Albertina i Skärså efter jobbet! Gooott! Har nästan abstinens efter pepparlax nu! Sedan är det bara lördagen kvar av min tjänst på jobbet för sommaren. Sedan har jag några ströpass kvar innan jag för första gången i mitt liv kommer att få månadslön! :) ska ju börja jobba varannan helg nu till hösten! Suveränt tycker jag :)
 
... Längtar verkligen efter Åre i september nu... Ska bli så underbart skönt att bara koppla av en helg!:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0