Onsdag.

.... Och andra dagen av "ledighet". Idag kunde jag faktiskt sova ut till och med! Igår blev det lite så att man vaknade på rutin och trodde att man skulle iväg. Idag kunde jag slappna av mer :)  Tog mig friheten att sova ända till kl elva! Heelt underbart :)
 
Idag har jag pluggat en del och fixat lite inför kräftskivan som vi ska ha på fredag! Kommer nog bli kanon det!
Har även haft besök av mamma, pappa, Tommy, Monica och Ella :) Imorgon ska jag få rå om Ella i några timmar medan pappa Tommy är iväg på jobbmöte. Så det blir väl ett besök på lekparken då! :)
 
Nu har jag precis tagit en dusch och smörjt in mig med en ny lotion som kom med posten idag! Beställde ju en från vitorias secret i fredags med parfymen men fick fel. Fick en swirl cream istället från VS som också luktade väldigt gott så jag behöll den och beställde Candy baby VS igen :) Så denna gången fick jag rätt! Och saaaatan vad jäkla gott den luktar!!!!! Är så himla glad att VS-produkterna finns att köpa på nätet från svenska sajter nu så man inte behöver buda hem från tradera :)
 
.... Har även målat naglarna nu så de är partyfina för kräftkalaset på fredag!! :)
 
Nu blir det nog till att krypa till kojs snart :)
 
Godnatt alla!
 
Den i mitten är nu i min ägo och finns att köpa på beautyplanet.se för ynka 159kr! Sååå värt! Luktar som en hel godisaffär! Victoria's secret is the shit!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0