Helg!

... Nu ni har min lilla helg precis inletts! Är ledig två dagar nu :) men blir inte till stt sitta still så mycket för det för när man är ledig vill man ju hitta på en massa såklart! Igår när jag slutade jobba åkte jag till Finnfara och åt mat hemma hos föräldrarna. Mammas köttfärslimpa, svårslaget! Mööms. Jens var ute och åkte båt så när jag kom hem igen följde jag också med på en tur på vattnet. Björn Rosenström spelade traditionsenligt på långnäs parken igår. Scenen vr byggd ut mot vattnet så vi satt i båten med filtar och myste till alla hans knasigt sköna låtar :) ... Idag har det dammsugits och tvättats hittills. Skulle egentligen ha befunnit mig i söderhamn och kikat när Jens bror hoppar fallskärm men planet hade gått sönder så det roliga får vänta. Istället tänker jag och Jens ge oss ut i blåbärsskogen i jakt efter bär! Har laddat upp med en brakfrukost nu bestående av havregrynsgröt och blåbärssylt! Så nu har vi krafter att göra av med :) Bild från finnfara igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0