Fredag!

... Och endast en arbetsdag kvar till helg! (om man inte räknar med dagens då!) Gårdagen fick ett oväntat slut på jobbet. En kollega var sjukanmäld och en annan var på väg att bli sjuk men var på plats. När jag stod där vid säljdisken framåt eftermiddagen innan lunch kände jag att huvudvärken kom smygande, självklart hade jag glömt tabletterna hemma. Så det var bara att hoppas på att den skulle försvinna, men icke. Väl på lunch kunde jag inte käka nåt men gick ut i butiken igen och hjälpte ett par med en tvättmaskin då jag kände kräkan i halsen. Väl klar med dem var det snabba steg ut mot personalrummet och huvudet i toan. Great. Då var det godnatt och hejdå. 
 
.... Har sovit sedan jag kom hem igår strax efter 15 ungefär. Så idag lär man ju vara utvilad och redo att köra igen. Sömn är verkligen det enda som hjälper mot min migrän, det kan inga tabletter i världen bota. Om jag inte tar dem vid allra första symptomet då.
 
.. Nu ska jag göra i ordning lite frukost här hemma och slänga ihop en matlåda. Sedan är det bara iväg och rocka fram till kl 19 och sedan bege sig hemåt för lite fredagsmys :)
 
 
Ha en fin fredag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0