Under konstruktion..

... Men snart klart! Då pratar jag såklart om köket :)
Har klätt om soffan i det efterlängtade tyget nu, sydde även en hissgardin av det och bytte ut knytbandslängderna mot den istället. Blev bra! :) Men ska nog fixa längre band tror jag.  Fick även en tygsnutt över, blir nog ett kuddfodral av det!

.. Igår var det jobb som stod på schemat hela dagen. Gick väldigt bra men ont i fossingarna efteråt kan jag tala om! Blir alltid så när man inte jobbat på ett tag :) Kom hem och blev serverad en supergod räkgryta av min underbara sambo. Sedan blev det soffläge och dumburken resten av kvällen!

Idag ska det också jobbas lite! Dock inte lika länge då det är långfredag och långfredag betyder röddag vilket betyder söndagsöppet! Skööönt! :) Sedan blir det hem och putsa till sig lite för att sedan gå ut med tjejerna :)


Köpte påskliljor på Ikea. Blev fint bland ljusarrangemanget på köksbordet :)


Aningens mörk bild! Hamnade även en grå fårskinnsfäll i soffan. Miltons favoritplats nu! Nu fattas som sagt bara kuddarna. Dock skulle vissa av dem inte dyka upp förän 25 maj...

Glad påsk allihop, var rädda om er och varandra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0