Monday.

... Äntligen, som jag har längtat efter dagsljus heeela natten! Vaknade ju enligt min dumma hjärn-rutin i natt också och inbillade mig en massa tok. Inte hjälpte det att det tokblåste ute heller så det skrammalde och dånade om saker och ting. Hua! Det är konstigt att mörkret kan vara så skrämmande. Skulle man höra något konstigt nu när det är ljust ute skulle det ju inte göra nånting alls!

Imorgon börjar den nya kursen Kostvanor och näringslära. Ska bli riktigt intressant! Denna gång ställde jag mig i kö på alla böcker på biblioteket i tid så nu behöver jag inte köpa en endaste bok om det inte är så att de faller mig så mycket i smaken att jag skulle vilja äga en egen. :) Känns bra!

Helgen har varit riktigt skön! I fredags var det inlämning för hemtentamen så den satt jag med tidigare i veckan. Blev klar på torsdagen så det var bra! Fredagkväll hade vvi fredagsmys här hemma, jag och sambon. Åt massa gott och kikade på Let´s dance. På lördagen blev det en tripp till Belsbotornet med Marie och Jimmie. Grillade korv och njöt av utsikten :)

Denna vecka bjuder på skola och jobb! Ska även fira min lilla brorsdotter på söndag då hon fyller 1år! :)

Nä nu blir det en kopp kaffe och ett avsnitt av Alcatraz! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0