Jobbardag!

... Idag blir det en paus från plugg och över till jobb istället! Känner att jag bara vill in och börja jobba nu så jag får komma hem nån gång! Är ju torsdag idag vilket betyder att Jens kommer hem :):)

Ska passa på att njuta av denna helg nu för nästa vecka kommer vara intensiv, minst sagt! Massa arbeten som måste bli klara och föreläsningar i princip varje dag! Kommer bli mycket flackande mellan Gävle och Bollnäs.
Nä nu ser jag fram emot lite ledighet i slutet av april då det väntar en weekend i Ramund, afterskii 1000!

Har varit regn och rusk hela veckan, förutom idag så klart! Just nu skiner solen. Typiskt!

Nu ska det fixas matlåda och plockas lite här hemma innan jag brummar mot jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0