Heelg!

... Äntligen är helgen här.. Dock har man plugg upp över öronen, inte ok!!
Hualigen, precis kommit ut från duschen nu, funderar starkt på att spendera min dag i soffan under en filt och kanske en liten lördagspizza till det? Hihi. Vintern har ju tyvärr hittat till Bollnäs igen.. Det är fuuuullt med snö och slask ute, halt p vägarna med sommardäck fick jag erfara inatt då jag agerade chaufför till mina bröder.

Nä därför tänker jag hålla mig inne idag, så man slipper se skitsnön!!!! Vi har ju liksom tagit fram utemöbler och allt.. Jag var fast inställd på vår och sommar nu.

Över till nåt annat, nuuu ni luktar jag gott! Sockervadd/marshmallow för att vara exakt. Smörjde in hela mig med en superhärlig bodybutter vid namn Rosa moln från fluffbabes! Den luktar suuupergott verkligen och man blir supermjuk :)

Nä, åter till kaffekoppen, nya numret av leva och bo och soooffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0