Tentaångest!

Buuuuuhu. Tentadags idag! Laddar med kaffe och sistaminuten plugg just nu.. Men äh, det får välgå som det går! dagen till ära så fyller älskling år också. Så imorgon när han kommer hem blir det smörgåstårta och kaffemys! Härligt att komma hem till sådant och ta det lugnt efter att man jobbat hela dagen. Sen så är jag ledig nästan en vecka innan nästa kurs börjar! Jag tror man lär sig något i varje kurs som man tar med sig till nästa. Denna gång har jag i alla fall lärt mig att börja läsa kurslitteraturen liiite tidigare! Så kanske hugger in på den fetaste med enda boken som innefattar nästa kurs redan i veckan så man är på G! Nästa kurs blir nog riktigt intressant. Humanbiologi. Hoppas och tror eller nä fan jag VET att jag har en massa bra förkunskaper inom det då jag läst natur på gymnasiet och har både biologi A, B och breddning med mig! Frågan är ju bara om kunskapen sitter kvar därinne.. Om inte så lär man ju känna igen en hel del i alla fall! Längtar i alla fall tills kursen drar igång! Yiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0