Nu är det jul igen

Trodde att jag var 1.5 vecka tidig med julpynt men när jag tänkte efter så är det ju faktiskt två veckor kvar tills man får tända första ljuset! Men äh vad gör väl det, julen är så kort ändå så det kan lika gärna få komma fram nu så slipper man ta bort allt på en gång! Julgranen fåt dock vänta två veckor till höhö!

Känner att denna jul kommer bli jättemysig och fin. Förra julen var jag alldeles för stressad och överöst med jobb så jag jobbade hela julhelgen inklusive julafton plus att vi höll på och flytta mitt upp i allt så jag hann inte känna av mycke till jul det året. Jävligt tråkigt! Så denna jul ska bli bättre!

Känner verkligen för att pynta till det och baka saffransbullar, laga julskinka, baka julgodis och allt det där! Till och med missarna har fått ett juligt underlägg till sina matskålar! Hihi.

Idag inledde vi den nya kursen i skolan! Intressant! Hämtade även hem ett rosa litet skrivbord så nu har jag ställt upp skrivare och allt på det så det ska bli lämpligt att plugga och ligga i!

Nej nu ska jag gosa ner mig med lurvisarna och vetekudden! (vad gjorde man utan vetekudden?? Jävligt uppskattad såhär års!)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0