Julmarknad.

.. Idag var en ledig dag! Äntligen! Riktigt skönt att kunna sova ut och ta det lugnt en dag efter tenta plugg och jobb. Sov oförskämt länge idag men det var det värt! Flamsade runt i nattlinne fram till 13.30! Fy fy.. hade maratontittande på 16 and pregnant i x-antal timmar med en kopp kaffe i handen. Riiktigt skönt!

Lite pluggande hann jag med på eftermiddagen också! Nu jävlar ska jag sätta igång tidigt dena här gången.. Har ju en till tenta innan jul och har ju även bokat in mig på jobb de två helgerna innan det så nu måste jag ligga i och plugga om det ska hinnas med då man inte har helgerna fria.

.. Johanna hörde även av sig på eftermiddagen och ville ha sällskap till julmarknaden i Hå. Så det hakade jag på! var riktigt mysigt och massvis av saker hade de! Mestadels hantverk och så. Köpte en "skylt" och tunnbröd, mums!

Såå nu blir det lite tunnbrödsmörgåsar med oboy till Bonde söker fru!

Har tänt doftljus i hela lägenheten också så det doftar uuunderbart här! Är det något jag är så är det doftljusnarkoman! Mååste ha doftljus tända här hemma om kvällarna. Älskar när man kommer hem efter att ha varit på affären tillexempel och låser upp ytterdörren och välkomnas av en härlig doft av doftljus. Känns så hemtrevligt och välkomnande! Partylite och ikeas doftljus är det jag kör på för det mesta! (Har även önskat mig doftljus från voluspa i julklapp!)


En vääldigt passande skylt eller vad man ska säga! Katthår till tusen här hemma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0