Första klapparna färdiga!

Ja då var de första julklapparna inhandlade! Blev en till Jens och en till lilla Ella.
Blev två riktigt bra saker faktiskt hihi.
Idag sov jag över för första gången i år. Men det var nog på tiden åh!
Har jobbat två helger på släng nu, haft tenta och gått i skolan hela veckorna så idag blev typ första lediga dagen på nästan tre veckor.
Det gick bara inte att kliva upp! Så har det aldrig blivit förr..
Imorgon måste jag upp för då ska det dissikeras hjärta!


Johanna och jag tog som sagt en tur på stan idag och inhandlade lite julklappar bland annat.
Blev även en täckande dagcreme från Garnier som jag är spänd på att testa nu!
Den verkar vara riktigt bra faktiskt.
Har svårt för att använda foundation på vintern då jag har sån torr hy i ansiktet speciellt denna årstid.
Blir bara torrare av foundation så en fet täckande dagcreme brukar funka kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0