Nordic feel



Gjorde precis en beställning hos Nordic Feel som har skönhetsprodukter till väldigt bra priser!

Köpte en fönlotion från Bed head som ska lukta hur gott som helst, gav 130kr för den och pris i butik skulle ligga på ca tvåhundra nånting.

Köpte även Christina Aguileras parfym Inspire som jag haft förut som jag aldrig riktigt kunnat släppa, den luktar huur gott som helst! En 100ml flaska kostade 299kr och i butik kostar den strax över 500kr. Bra köp med andra ord!



Nu har jag en bus och kelsjuk kissebebis klängandes på mig, Felice vaknade precis! Hur mysigt som helst!

Om ca tjugo minuter kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till veterinären och hämta upp en groggy Milton. Blir nog lugna gatan här hemma ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0