5 Januari 2011

Äntligen är vi inflyttade i vår gemensamma lägenhet. Börjar få till det ordentligt med ordningen nu :)
Har fått det klart i sovrummet, bara ett väggord som ska smällas upp och det ska ske ikväll! Sen så!
Är det bara hallen och köket kvar huhu. En del att göra med andra ord. Men det är kul att ha lite och pyssla med också!

Nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem! Åh vad underbart det känns att säga så!

Igår när jag flängde runt på stan åkte jag förbi bolaget och tanken slog mig att på lördag får fan lilla jag handla där till och med! Inte för att det känns lika stort som det gjorde när man fyllde 18 och krogen var ens andra hem. Då tyckte man ju att det skulle bli grymt att fylla 20. Nu känns det mest.. Vanligt. Haha. Kanske till mesta dels för att mitt alkoholintag har minskats kraftigt det senaste året. Jag borde nästan klassas som nykterist nu!


Sådär ja då har man beställt tårta tills på lördag också! En snövit fick det blir, min favorit! Vit marsipan och bitar av vitchoklad i grädden. Mums mums!


Bilder från sovrummet och vardagsrummet som är så gott som klart!













Kommentarer
Postat av: Carola

SNYGG SÄNG :D

snart vill jag bli hembjuden till de kära paret där borta ;)

BOLAGET nästa snart för din del. men va fan ca 10 månader för mig :O GAH!

2011-01-06 @ 22:54:29
URL: http://carolanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0