sommardrömmar.

Sitter och tittar ut genom fönstret på snön som faller ner mot den icke snöfria marken. Uääh. Trött på vinter och snö nu! Ändå har jag knappast ägnat mig åt några vinteraktiviteter i år heller! Skidor och skoter är ju något man bara måste ge sig in på när vintern är här men näedå inte har man tagit sig tid till det heller! Istället sitter man och surar över snön och vill ha sommar istället..

Men nog ska det hinnas med, snön verkar ju inte vilja försvinna än på ett tag så!


I alla fall så sitter jag och smålängtar lite till sena sommarnätter och brunbrända ben. :)



En somrig bikini, superfina somriga skor och en strawberry daiquiri i handen vore ju inte hela fel nu!




Har även lite funderingar på att färga håret nu till våren. Lite ljusare kanske. Var längesedan jag testade lite åt det ljusa hållet.



Detta är en hårfärg som jag var inne på förra sommaren. Blev dock mörkhårig under hela året då. Skulle vara lite skoj att testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0