Pinsamt.

Gaash finns inget varmvatten här hemma.. Vad händer?!
Fick slänga på mig lite deo och torrschampo för att se en aning fräsch ut nu när det kommer en och hämtar sängramen som vi lagt ut på blocket för ett tag sedan. Jag tycker sånt här är jättepinsamt! Att sälja saker såhär i hemmet, när de ska komma och hämta och betala och så. Huhu. Usch!

Har tvättmaskinen på fullgång och här hemma har jag städat hela morgonen! Skönt som satan!
Nu är det bara vattning av orkideerna kvar!

Har precis klickat hem säsong 5,6 och 7 av one tree hill också! Nu jävlar blir det maraton i veckan! Perfekt sysselsättning när jag väntar på att älskling ska komma hem!

På lördag har jag även bokat in oss på boxning på sporthallen. Kommer bli grymt roligt!! Längtar som en tok!

Btw, plugga eller jobba.. Det är frågan!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0