Onsdag.

Denna vecka har verkligen sprungit iväg!
Har ägnat denna morgon åt att skruva upp och målat lite hyllor. Så nu sitter de på plats i köket!
Nu behöver jag bara lite småsaker som jag måste iväg och köpa

*Nåt att fylla de fina burkarna med
*Några löpare
*En vit bordstablett

Sen är nog köket strax klart. Förutom att bprdet+stolar ska fixas, och några luckor kvar att måla. Sen så!



Pappa ringde precis och skulle ner till stan en sväng och undrade om han kunde lämna in lilla Anja här, självklart tackar man inte nej till det! En tanke slog mig idag när jag stod i badrummet, ett hus känns aldrig riktigt som ett hem förän man har en vovve där. A home without a dog is just a house.
Längtar så tills sommaren kommer så man kan skaffa sig en vovve. Kommer bli underbart!
Har varit lite sugen på katt nu också, haha! Jag som aldrig riktigt varit en kattmänniska. Men de är ju mysiga de djuren med.

Tror allt detta beror på att det känns lite ensamt om veckorna när älskling är borta, buhu. Tur att det är torsdag i morgon!


Nu funderar jag på om jag orkar packa bilen med lite skit som ska till skroten..
Vore ju skönt att bli av med skiten!






Bubbeldags i Storhogna förra helgen. Supermys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0