Myskväll!

Inte visste jag att Milton skulle bli så kinkig med maten.. Maten vi fick med från uppfödaren tog slut i gårkväll så vi gick över till whiskas babyfoder i morse men inte dög det, nej nej. Han har inte ätit något på hela dagen förän typ kl 18 ikväll när jag lockade med lite whiskas burkmat. Det gick i. Sedan rörde jag runt lite i babyfodret i matskålen så han blev lite nyfiken och gick fram tilll den, han tvekade lite men tog sedan några tuggor. Så jag hoppas han äter det nu. Annars får jag åka på Granngården i morgon och köpa royalcanin babycat!

Just nu ligger han och sussar här bredvid mig, tokigt vad mycket de faktiskt sover de små liven!
han är så sööt så söt när han ligger här på filten halvt på rygg och nergosad i filten. Lill snutten!


Detta är även en sovställning han gillar starkt. Varmt och gosigt ska det vara!

Imorgon kommer husse hem och det gillar vi!!!




Är det inte typiskt att när man väl fått upp motivationen och viljan att börja hårdträna igen så finns det AAAALDRIG någon plats på gruppträningarna????!!!!!! Har typ hela Bollnäs bestämt sig för att börja träna nu eller vadå? Gaah jag blir galen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0