Måndag.

Gaaah jag blir GALEN på vår jävla digitalboxer! Nu är det andra gången på typ en vecka som bilden försvinner från tvn. Och pga den feeetlånga kön att ringa in till kundtjänst så är min telefonräkning 600 spänn dyrare denna månad än i vanliga fall! Bra nog less. Hoppas det fixar sig utan att jag behöver ringa och tjata denna gången!


Vaknade strax innan kl 6 i morse och hade magknip så jag höll på och dö! Trodde ärligt talat att jag hade fött en vattenmelon i sömnen för så jäävla ont gjorde det! Kunde liksom inte urskilja vart i från smärtan i magen kom. Men ett x-antal tabletter senare så går det rätt bra, peppar peppar!

Idag blir det en tur till Gävle om inte jobbet kallar. Tänkte kika på lite smått och gott till en ny liten familjemedlem som anländer i slutet av veckan! Myspys!

En liten kissekorv nämligen. Fick dra till med valpögonen när jag la upp förslaget för min kära sambo, men det var inte så svårt att övertala honom om det faktiskt. Jag bad om en men då ville han ha två! Haha. Kan ju kännas bättre för kissen också om den har en liten kamrat. Så inom kort kanske det anländer en till då!


Ska bli så mysigt med en kisse faktiskt. Hoppas det blir en kelsjuk en!



Något annat som kommer ske i veckan är färdigställning av köksmåleriet. Likaså började vi på att tapetsera hallen igår så den ska jag måla klart i veckan!


Älskling igårkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0