Turbulent dag!

..Hua mig. Vaknade med rinnande igentäppt näsa i morse vid 5 tiden. Somnade om till och från men drömde bara en massa mardrömmar så beslöt mig att gå upp när jag till slut vaknade igen för att inte riskera att somna om och drömma ännu en mardröm! Ingen rolig start på dagen..
Dessutom visade febertermometern 38 grader när jag steg upp.

Kuul att man ska till och bli sjuk nu precis när jobbet börjar på allvar inför jul på både arbete och skola..

.. Så soffan har varit min vän idag. Tog mig även iväg till Johanna och soffhängde där till greveholm på dvd. Mys!

Just nu ligger jag också i soffan (weeiho) och väntar på att bonde söker fru ska börja.
Tänkte göra mig en chaite till det! Mums! Har även Hypnotisören av kepler liggandes här bredvid mig. Har tagit tag i läsandet av den igen efter en paus på några månader. Vill så gärna läsa Eldvittnet men vill ha läst Hypnotisören först! :)

Får även avbryta mitt soffhäng då och då för att jaga en liten julgransplundrare som härjar här!
Suuuck!! Blir galen!!! Granen fick ju stå i fred i EN vecka iaf..


Felice den lilla rackarungen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0