Och så var den över..

..Helgen.

Usch vad tråkigt! Nu är det fullfräs fram till jul som gäller så bäst att batterierna har laddats fullt under helgen nu! ingen lust alls att ställa klockan på 05.40 imorgon..
Blir Gävle och föreläsning fram till kl 12. Sedan tänkte jag och Johanna pysa iväg till Ikea en sväng och fylla på förrådet med doftljus!

Nu har mannen åkt iväg för jobb i huvudstaden.
Och här sitter jag frusen och ensam framför brasan med en kopp glögg..
Det saknas liksom något som ni kanske förstår!! Tänk om man fick ha honom hemma jämt..
Om två veckor kommer Roger Pontare hit till kyrkan och har julkonsert! Ska bli hur mysigt som helst.
Jag jens och svärmor ska dit och kika då nämligen, julstämning på hööög nivå!
Två dagar efter vankas det "Lillajulafton" i Finnfara.
Den första lillajulaftonen någonsin för mig!
Broder och hans sambo och lilla Ella ska nämligen till USA över jul.


Roger Pontare kommer till Bollnäs kyrka den 16 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0