Lucia.

..Utan att ha sett luciatåg. Tycker det är jättemysigt att titta på sånt!
Sov ut idag, behövligt! Riktigt skönt var det, gick inte upp förän 10.30 nångång. Man måste passa på när man får! Morgonen och förmiddagen spenderades här hemma med lite julkalenderstittande och småplockande.

.. På eftermiddagen knallade jag iväg till farmor och hälsade på.
Monica, Ella, Peter och Tommy kom förbi dom med så vi fikade och pratade lite, väldigt mysigt. Så kul och se att hon har fått det så fint och bra nu farmor. Innan bodde hon ute i skogen och satt och frös mest för sig själv i ett stort hus. Nu har hon små tanter som springer och hälsar på mest hela dagarna, de fikar och går till frisörskan och äter mat tillsammans och så. Så ska alla gammlingar ha det!

Sen har jag extraknäckt på jobbet idag. 2.5h, lite lagom sådär hehe. Sedan blev det käk i Finnfara hos päronen. Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en filt och kikar på Twilight som går på 5an. Nu fattas bara älskling här bredvid! Får dock vänta tills på torsdag innan han dyker upp.. Buhu.

Rotade fram papprena för autogiro på sporthallen också, jag och Johanna tänkte göra ett ryck med träningen så fort vi blivit fri ur förkylningen! Ska bli riktigt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0