Hör och häpna!

Här om dagen när jag och Jens var ute och åkte lite så stannade vi till på Glösbo möbel och fastnade för ett himla fint bord som ska få bli vårt inom kort! Kom även överens om en inredningsstil till kommande hus!
Det mina vänner, är inte lätt ska ni veta! Jens är åt det mörka hållet och moderna former, jag är mer åt det vit vit vit vita hållet och gammeldags.
Men nu så är det klart, det kommer att bli gammeldags inrett med blandning av rost och vitt. kommer bli kalasbra!
Tjohoo jag läängtar tills det blir dags!



Nyårsafton idag!
Kommer att bli en rätt lugn och skön nyår i år faktiskt. Blir middag med Micke och Helen med spel och mys! Skönt att inte vara i någon lokal och festa med flertalet människor faktiskt.

Nyårslöfte då?
Jaaa, lär väl bli att utnyttja gymkortet jag fick av Jens i julklapp!


ha en fin nyårsafton allihop! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0