Första dagen i plugget.

Jajemensan det blev plugg i höst ändå! Riktigt nöjd med att jag bestämde mig för det faktiskt! Vore såå skönt att ha en utbildning inom snar framtid än att man ska hålla på och flacka hit och dit med jobb och allt. Så ja, hälsopedagogik blev det. Inte helt oväntat då jag sökt in till det föregående år också. Men i år så bestämde jag mig för att sätta igång!

Idag var första dagen på högskolan, de andra hade ju sin första dag förra veckan men eftersom att jag bestämde mig i sista sekund att jag ville gå så blev det min första dag idag. Idag var även kursstarten så jag missade inget förutom nollningen då! Första kursen vi läser heter Samhällsvillkor och lärande, mycket pedagogik och det ska bli spännande!

Har klickat hem lite litteratur nu hos adlibris och imorgon blir det att slänga ut lite peningar på tågkort! Fan det är dyyyrt att vara student!


Införskaffade denna lilla finfina sak i veckan, en termosmugg! Perfekt att ha morgonkaffet i när man ska åka massa tåg på mornarna nu framöver! :) Finns på Åhléns för 79kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0