Måndag

Måndagar brukar för många innebära nystart när de har bestämt sig för något.
Saknar peppandet och de fina resultaten då man tränade som bäst. Anpassade kosten, promenerade, gymmade och mest av allt, booxningen!!! Saknar den så sjuukt mycket så det inte är sant!
Jag vill börja igen, typ nyss!
Jag saknar de där rutinerna man hade. Nu har man liksom syndat och ätit en massa skit mitt i veckan och maten har varit blä blä blä. Kommer ihåg när jag var på ica och handlade mat (under tiden jag tränade som mest) och hade korgen proppad med frukt och grönt och frön hit och dit. Framför mig stod ett ungt par med några liter läsk, nån chipspåse och sånt skit i korgen. Deras "mat" blev så mycket dyrare än min trots att jag hade så mycker mer. Kommer ihåg hur osugen jag blev på det innehållet de hade då också, suget efter allt sånt var borta. Nu är det plötsligt jag som står med den där jävla korgen i mina händer istället. Nä nu jäklar får det vara nog!

Jag vill ha:

*Ett kombinationskort på gymmet
*Nya snygga träningskläder
*Reebok easytone

... Sen är jag rätt nöjd!

Undra om jag får med mig Jens på den här stigen också, det är ju så kul att ha någon att sitta och bolla och peppa med!

Passade nog ska jag iväg och handla mat idag! Hello little green basket!

Syndning hör från och med nu till helgerna. Någon gång ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0