Full fart!

Woho vad den här dagen har flygit förbi!
Jobbade mellan 10-15, full rulle hela dagen. Precis när jag kom hem och hade parkerat bilen såg jag datan i baksätet som jag självklart glömde bort att lämna in på elgiganten så det vara bara att vända och åka tillbaka.
Lämnade in datan på lagning, skyndade hem för att ta emot cykeln av pappa som han så snällt åkte ner med. Sprang upp till kylen med varor. Fixade käk, toast. Var så hungrig så det fick bli någon som gick snabbt.
Haha stod och mumlade för mig själv när jag skulle bre mackorna att "inte stressa, inte stressa. Taaa det luuugnt" så tog jag djupa andetag för att sedan märka att jag står och brer mackorna med fart som en duracellkanin. PHU!
Nu har jag tryckt i mig maten och fått fart på lånedatorn som jag fick med hem. Nu är det bara att ta tag i städningen, ska dammsugas, tvättas golv och dammas!
I morgon blir det jobb igen så ska försöka komma i säng i tid ikväll så man kan gå upp lite tidigare och få lite gjort på morgonkvisten också. Behöver ett cykellås tex!


Ohoo vilken rolig info jag delade med mig av höhö.

I morgon kommer älsklingen hem igen, gaah ääääääntligen! Tycker inte om att sova ensam!

Ikväll börjar ju även Bonde söker fru, det får man ju inte missa! Hihi.


Nu ska städningen tas tag i sedan ska jag begrava mig i ikeakatalogen och kryssa för en massa fint som jag ska föreslå för min andra hälft sen som vi ska titta på tills vi får en gemensam lägenhet. Längtar så!

Mindre än två månader kvar till första advent! Helt galet!! Men jävlar vad mys!




Inga bilder har jag att bjussa på heller då jag som sagt sitter på en lånedator som min kärebror lånat ut till mig från jobbet sitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0