Woooohoo!!!!!

VI FICK LÄGENHETEN!!! Nu är det klart alltså hihi, ska bara skrivas under kontrakt och grejas. Men skönt med ett riktigt besked nu, var riktigt riktigt nervös ett tag! Men det gick!! Är så glad för vi kände både jag och Jens att den verkligen passade oss! Det var som handen i handsken! Och nu är den vår.. ♥

Ska försöka att inte drömma mig bort i ikeakatalogen allt för mycket nu. Höhö. Kanske tur ändå att jag ska jobba i morgon, hade nämligen tänkt åka runt på stanm och kika då, det är ju lön! hade nog blivit ett och annat om man haft hela dagen på sig. Sen blir det ju mer pengar om jag jobbar till att spendera sen då också! Gaah kan knappt bärga mig!

Var iväg och sa upp lägenheten alldeles nyss. Så nu ligger den ute på nätet. Hoppas, hoppas, hoppas det är någon som kan flytta in ganska snart som får den så man slipper stå och betala hyra fast man inte bor här.

Men det ska nog ordna sig!

Ikväll väntas käk på tranan då vi äntligen är klar med våra vetekuddar nu som ska säljas på julmarknaden i växbo i helgen. Synd att man jobbar hela tiden annars hade man kunnat varit med, hade varit spännande att vara med på plats och se hur försäljningen går! Sen är man ju nyfiken på allt annat där också! Blir nog skapligt drag på jobbet i helgen också, det är typ "årets värstinghelg" i helgen nämligen.



Nu blir det lite städ och göra sig i ordning för kvällen!

I morgon kommer äntligen älskling hem också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0