Vetevärmare

Klickade hem lite julklappar och en liten sak till mig själv ikväll.
Har haft min vetevärmare i form av en kanin nu i snart tio år, vilket har satt sina spår kan man säga hehe. Rätt sliten är den. Klickade därför hem en ny, ett får! Haha, så söööt!


Kommer från Bluebox.se



I morgon ska jag och älskling på visning igen, tjoho! Denna gång är vi mycket förvåntansfulla för detta känns verkligen som något kanonbra! Hoppas hoppas!
Ska även jobba några timmar i morgon och på söndag så någon helg är det inte för mig än inte, huhu. Men när jag känner mig trött och slut och ska jobba dagen efter tänker jag bara på allt fint jag kommer kunna köpa på ikea och liknande sen till kommande lyan! Då känns allt mycket enklare hihi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0