Tjooooooooho!

Är sådär jäävla lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen med mig själv! Det enda som kniper är min feta spricka på fingertoppen, buuhu! (sooo sad)

Verkar äntligen som om det löst sig med lägenhet för mig och älsklings del :) Var och kikade på en superduperhärlig i lördags. Nederdelen av ett hus med egen ingång, öppenspis, inglasad altan+ en terass. Bastu, diskmaskin, tvättmaskin och ja allt gött man kan tänka sig! Blir att hålla tummarna och ringa några samtal i morgon för att få besked! Håller alla tummar vi kan som ni förstår hihi.


Nu börjar den ständiga huvudvärken smyga sig på igen så ska nog skynda mig att krypa till sängs innan den bryter ut ordentligt. I morgon är jag ledig så måste ta tag i en massa "måsten" typ tvätt, men det hinns nog inte med då det ska sys hela dagen.

Börjar bli skapligt mycket folk på rusta nu må jag säga så man har fullt upp hela dagarna på jobbet. Men tur är väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0