Tisdag.

Phuu vilken tid det tar innan man känner sig som en människa igen efter man kommit hem från jobbet. Det tar sin lilla tid för återhämtning och innan man orkar ta tag i något här hemma. Imorgon blir det jobb igen, 06-??, men det ska gå fint! Dock skulle det komma 15 pall i morgon vilka var rätt svårplockade. Känns ju kuligt höhö men vad fasiken nog ska skiten komma upp allt! På fredag har jag min lediga dag vilken ska spenderas med älskling som kommer hem på torsdag. Ska förmodligen på en till visning då också, spännande! Vill ju så gärna hitta något som passar oss till jul ju. Skulle vara så mysigt att byta upp sig och komma igång med julpyntandet i en gemensam lya!

Varenda gång vi ska iväg på visning sitter jag alltid och drömmer mig bort i planlösningarna och kikar på inredningssidor efter saker man kan ha och vart man ska ha dom. Hehe så kul att sitta och drömma lite och vem vet det kan ju smälla till plötsligt och POFF så bor vi där och då är man förberedd! Just nu sitter jag och klurar på sovrumsmöbler och vill så gärna ha det vitt och ljust.. Men samtidigt är det ju mysiugt med lite mörkare i ett sovrum också, så det lutar åt mörka möbler där och kanske en tapet i grått eller beige/ljusbrunt. Ovanför sängen ska det i alla fall finnas en väggdekal! Har hittat så många fina som jag vill ha!



Dessa väggdekaler gillade jag mest! Någon av dessa ska få pryda väggen ovanför sängen!

Väggdekalerna finns att beställa HÄR!

Nu blir det till att mysa ner med lite glögg till 16 and pregnant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0