Shopping!

Var nära att bränna 3500 på en jacka idag, välbehövligt men hejdade mig i sista stund. Ska vänta någon vecka till tänkte jag. Sen jäklar ska jag slå till! Inte ska jag frysa i vinter heller!


Var och kikade på lite olika ställen på stan idag med Johanna. Hittade en hel del fint som jag ska pryda det nya köket med! Har stooora planer för det hihi.



Hittade massa fina burkar på Majas café som jag alltid suktat efter. Nu slog jag till för nu får vi ett stort kök, eller ja större, att fylla med fina saker! Tur att Jens har gett mig fria händer i köket och sovrummet! Dessa tänkte jag ha på en vitmålad hylla bredvid varandra.





Glasburkarna ska jag fylla med hårda karameller!



En mysig mjölkbehållare!



En fin lykta att ha på bron :)



Detta fina hjärta tänkte jag hänga på sovrummsdörren. Hihi.


Blir nog ännu en tur till Majas på fredag då älsklng kan följa med!

Nu ska det plockas och städas lite här hemma. Blev snuvad på min lediga dag i morgon nämligen, ska rycka in och jobba då. Skulle komma många och svårplockade pallar i morgon, tjooho. Haha, äh det ska väl gå an. Mer pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0