Vad nu?

Var tvärsker på att mina kläder från Nelly skulle komma idag, leveransen brukar ju gå riktigt snabbt men så var icke fallet idag. dock är det ju bara två dagar sedan jag beställde, men ändå. I morgon hoppas jag att de dyker upp!


Trött som ett as är jag idag. Även fast jag tog sovmorgon. Sen jobbar jag nu fre-sön. Så ingen ledighet än på länge! Måndag har jag prov på morgonen också, sen tisdag åker vi till galven med klassen till onsdag. Torsdag är det bal! Vilket betyder tidigmorgon. Nästa fredag är det brännboll som gäller, så nästa lördag får jag sova ut! Hualigen, sliten kommer man nog att vara! Nu ljög jag ju, jobbar ju lördag och söndag då med.. Ingen sovmorgon förän näst-nästa måndag alltså. Troligen. Yippie!

Näe kaffe är min bästa vän nu, ska ta mig min andra kopp nu! Skål!


Kommentarer
Postat av: sexy boy 94

du är snygg

2010-05-27 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0