Sommarshopping!



Det var faktiskt väldigt lägenesedan nu som jag unnade mig något på klädfronten, med tanke på att skattepengarna snart kommer så tänkte jag att jag lika gärna kunde klicka hem lite smått och gott som jag suktat efter ett tag :)

Blev en riktigt fin sommarklänning från Club L, den ska jag matcha med en fet bränna!

Ett tar ljusblå chinos, mina första par faktiskt, från Jane Blush. Tyckte det skulle vara lite tråkigt med de vanliga färgerna, beich, svart eller grå så jag slog till på ett par ljusblå, tänkte matcha med en vit topp, sommarkänsla!

Den blommiga toppen längst till höger har jag drömt om ett tag, så det var dags nu! Kommer att införskaffa ett par vita shorts som på bilden att ha till. Tyckte den outfiten var väldigt fin! Kommer från VILA.


Detta köpte jag naturligtvis på Nelly.com. Bästa nätshoppingsidan enligt mig om man vill ha snabb leverans!



Nu är jag lite mer redo inför sommaren!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0