Smygtitt!



En liten smygtitt på min balklänning, var och hämtade den idag nämligen!





Började dagen med ett gruppträningspass på gymmet med Gabbe. Gick väldigt bra och man svettades hej vilt. Bra där!

Var även iväg på en visning idag på en lägenhet. Den var väldigt fräsh och fin och jag är väldigt sugen på den.. Står dock som nummer två så det är ju en som har förtur.. Vet inte om jag ska säga att jag är intresserad eller inte. Det vore ju så förbannat skönt med en lägenhet för OJ vad jag har längtat!


Nu har jag laddat upp med huvudvärkstabletter.. Somnade på bussen på väg hem idag. Brukar jag aldrig göra! Har inte den ron i kroppen för att koppla av när man vet att man ska av snart, men idag slocknade jag. Hoppas energin kommer tillbaka snart så man kan plugga.. Det behövs verkligen!

I morgon blir det infodag i Växbo också, spännande!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin balkläningen =)

2010-05-18 @ 14:35:53
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0