Lägenhet.

Har anmält intresse än en gång på en lägenhet som föll mig i smaken. Hoppas på ett bra intryck i verkligheten också, och att jag står långt fram i kön och att det inte är någon slaskpelle som har bott där innan.
Lägenheten hade ingen klädkammare, vilket är ett stort minus.
Men trots att det var en etta så var det ett riktigt kök, vilket gillas starkt! Annars brukar det ju vara kokvrå eller kokskåp.. Jag som gillar att baka och laga mat måste ha lite yta att röra mig på ;) Tjoho!
Hoppas på att lägenheten är fin och att jag står långt fram i kön som sagt, sen skulle det ju inte sitta fy skam med ett jobb i höst heller så man liksom kan bo där utan att leva fattigkyrkråtta.

Snälla goda gudarna eller vad ni nu är för något, stå på min jävla sida nu!
I want it soo bad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0