Jävla apbajs!

.. Alla skoluppgifter jag gör just nu är det sista jag kommer att göra under gymnasietiden. Varför finns det då ingen motivation till att göra dem så bra som möjligt och så fort som möjligt?!
Ligger jag i nu så kan jag göra undan allt denna vecka vilket innebär FRIHET efter fredag!

-Fysikuppgifter (snart klar)
-Fysiklabbrapport "påbörjad..)
-svenska tal (klar, ska bara hållas!)
-Matteprov
-Kemiprov
-Biologiuppsats (snart klar)

Gaah, ge mig motivationen nu!



Nervös inför morgondagen är jag också.. Jobbar i Växbo då, ska öppna och stänga butiken och driva den själv under dagen för första gången! Men det ska väl gå bra! :) Jag är taggad!



bara för att den passade rubriken.. Eller nåt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll ut nu Petra snart står du där på trappan å då kommer det kännas så JÄVLA bra! Väntar med "sex-packet" med öl då jag som ska få hänga runt halsen din hehe.

2010-05-25 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0