Godmorgon.

Tänk att man har så mycket att göra om dagarna att man inte ens har tid att gå i skolan, pga allt skoljobb! det är helt sjukt. I alla fall så är jag hemma idag och skriver på ett svenskatal som jag ska åka in och hålla kl 15. Sedan ska det planeras inför ett yogapass som jag och Johanna ska hålla i imorgon, sedan ska det skrivas en slutrapport på PA idag. Sen måste jag även göra klart fysikuppgifter och helst en labbrapport och en uppsats inom biologi innan helgen. För i helgen, då blir det matte. Tjoohooooo. EUW!


En annan sak som händer idag som är något roligare är att de sista sakerna inför balen måste fixas. Nåt bolero aktigt, lösögonfransar och något till naglarna. Sen jävlar får det vara nog!

Nästa vecka blir det inte mycket skola, jobbar tisdag, fredag, lördag söndag. Likaså hela denna helg. Ska bli riktigt, riktigt roligt! (Detta påminde mig om att jag måste slänga iväg ett mail!!)

På fredag denna vecka är det Torsberg på stan, så det blir en skön slapp dag. Härligt!

Mycket i huvudet nu.


Åter till svenskatalet.. Yippiiiee. SNART ÄR DET STUDENTEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0