Funderingar..

Känns lite konstigt att man inte har en blekaste aning om hur livet kommer att se ut i höst.
Kommer jag att få jobb?
Kommer jag att plugga?
Kommer jag att bo hemma?
Kommer jag att ha skaffat en lägenhet?
Kommer jag ens leva? (haha jaja..)

..Alla föregångna år har man ju liksom haft skolan att återgå till på hösten. Nu är det slut med det!
Men vem orkar oroa sig?

Jag säger som Timbuktu istället: "Det löser sig, det gör det alltid. Det kommer fixa sig till slut."

 ..Eller allas vår Winnerbäck: "Jag hugger i sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur."


Måndag i morgon, ny vecka och mycket att stå i! Ska jobba i växbo i helgen, första passen. Spännande!


Åter till fysik..


Psst; Två veckor kvar till balen och tre till studenten i veckan nu!!!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0