Efter många om och men, ÄNTLIGEN!

Ja, jag är ju lite av ett hudfreak.. Eller hur man säger. Testar mer än gärna olika hudvårdsprodukter, experimenterar, läser på om olika märken med mer.

Tyvärr så tycker jag alltid att åh nu har jag hittat rätt, för att sedan efter några veckors användande av den nya produkten få tillbaka samma gamla problem som torra partier, stram hy och liknande.

Nu däremot, mamma kom hem från hälsokost med prover på nåt märke som skulle vara bra. "Jaja, visst.." Tänkte jag, man har ju provat så mycket så varför skulle just denna vara så bra. Fel hade jag, den är verkligen superbra och jag märkte skillnad redan första dagen jag använde produkterna. Tjohoo!

Secuvie AB är ett farmaceutiskt företag som säljer produkter framställda av endast naturliga ingredienser för hudvård och medicinsk hudvård. Secuvie producerar alla sina hudvårdsprodukter i Sverige och använder enbart registrerade naturliga ingredienser.
 

Alla produkter innehåller det patenterade ämnet CHD-Fulvic Acid. Det är en naturlig växtsyra med speciellt vårdande egenskaper. Den reparerar hudens celler genom att öka upptaget av viktiga näringsämnen och ladda dem med energi. Substansen är naturligt konserverande vilket innebär att inga kemiska tillsatser behövs i någon av krämerna. Detta innebär att Secuvies produkter är genuint miljö- och allergivänliga.

Secuvies forskningspartner i Stellenborsch i Sydafrika har lyckats utvinna Fulvic Acid ur naturliga växtsyror. Företaget har mer än 20 års forskning bakom sig och arbetar med en patenterad produktions- och utvinningsteknologi inom cellbiologi.  


Nej, hörrni. Lite kaffe på det här så!

Nästa vecka är det bal, kan ni fatta!!??
Inte jag i alla fall.. Woohoo!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0