L300

L300 är en svensk hudvårdsserie som bygger på en medicinsk upptäckt. Produkterna innehåller aktiva fuktbevarande ämnen som redan finns naturligt i huden. L300 använder hudens eget recept för att hjälpa din hud att behålla sin rätta fuktbalans, något som är speciellt viktigt i vårt nordiska klimat. Vår hud utsätts för stora temperaturväxlingar, med kyla och blåst utomhus och torr inomhusluft under den kalla årstiden.

Med L300 vårdar du din hud med hudens egen skönhetsmetod.

L300 finns på Apotek och på apoteket.se samt på utvalda flygplatser i Sverige och Europa.




Denna serie passade jag på att köpa med mig hem från apoteket idag. Jag har sådan känslig hy och denna innehåller varken parfym eller alkohol. Så tänkte att jag skulle testa den och se vad den går för! Köpte med mig rengöring och ansiktsvatten. Ska köpa ögoncreme,dag- och nattcreme sen när mitt gamla från Nivea tar slut.






På L300:s hemsida (www.L300.se) kan du göra en hudvårdsanalys för att få veta vilka produkter just DIN hud behöver.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0