Klickade hem..





Hade lite lätt tråkigt och efter att jag var med i bikinitävlingen kunde jag inte motstå att kolla in nellys sortiment av kläder. Fastnade för denna skönhet, då jag länge varit ute efter en svart spetströja av något slag. Denna skulle nämligen säkert passa susen till min svarta kjol och mina nya killer heels som jag köpte i veckan.

Toppen är lite lös i modellen, jag hade önskat en tightare men tog den minsta storleken så jag hoppas jag fyller ut den, med tanke på all cola jag druckigt på senaste tiden så borde det inte vara något större problem, fy fy. Höhö.


.. Det bästa var att jag hade 50kr rabatt om jag handlade för minst 300, denna kostade 225 efter studentrabatten men jag provade med rabattkoden för 50kr ändå, och det funkade! Så det blev billigt och bra denna gång, wiho!


Lägger ut bilder på mina nya skor snart så håll utkik! Det första mamma sa när hon öppnade kartongen var: "men fy fan!! Jag blir illamående av att bara kolla på dem! kan man ens gå i dom utan att bryta av sig fötterna?" Haha. Men då är mamma en riktig marshmallow när det gäller höga klackar..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0