Helgen.

Johanna och jag taggade inför att inta tuppens i lördags. Var längesedan jag hade det så otroligt trevligt och roligt på krogen, vi höll i gång hela tiden och det var folk överallt! Verkligen superlyckat blev det! Testade på våra spanska kunskaper också, var väl inte så värst bra.. Haha.


Måndag igen.. Trista jävla måndag. Som längst kvar till helgen också. Men, det går ju fort. Sportlov nästa vecka är ju inte helt fel det heller! Gud så skönt det ska bli.

Fysikprov imorgon, inte lika bra. Höhö, men som sagt lov nästa vecka så det är bara att se framåt. Plugga rslet av sig ikväll (vilket betyder ungefär, plugga en timme sen tv och data med uppslagen bok bredvid som stöd =slänger en oförstående blick lite då och då på den).

Bandy imorgon också, jäklar vad roligt det är med bandy! När jag var mindre var jag helt lost i bandyn och gick jämt på matcher, köpte suportermössa, nyckelband osv. Worldcup i Ljusdal var ju höjdpunkten varje år. Jag och Carola stod som fastfrusna framför plan. (Det var på den tiden då pojkar fortfarande var basilusker som retades och såg allmänt fula ut). Sen fick man ju andra intressen där ett tag, (läs. Pojkarna blev på något vis lite intressanta). Så då flyttades rampljuset från planen till läktaren istället. Haha. Sen kom det bara av sig med att kolla. Var på första bandymatchen på säkert 3 år i fredags och då kom bandysuget tillbaka.

Imorgon kan det avgöras om Bollan (Jävla Daniel som fått mig att ta efter hans uttryck) går vidare eller inte!


Hua, blind riskerar man att bli om man tittar ut också.. Bländad. Vill inte VILL INTE ha mer snö. Ge mig sol, värme så man kan ta fram ballerinaskor, ha grillfest och spela volleyboll om sommarkvällarna. Kvällar som är ljusa rakt igenom, som aldrig tar slut. Lukten av syrener, sand och smält glass.



I was an impossible case
No-one ever could reach me
But I think I can see in your face
There's a lot you can teach me¨

And you make me talk
And you make me feel
And you make me show
What I'm trying to conceal

If I trust in you, would you let me down?
Would you laugh at me, if I said I care for you?
Could you feel the same way too?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0